26

dagar kvar till vi åker. LÄNGTAR!

Idag har vädret vart trist men jag och Rickard har haft några fina dagar tillsammans i underbart väder! Rickard är sjukskriven för sitt ena knä igen..har så ont stackarn. Fick spruta i knät i torsdags så vi hoppas det ger sig så han inte måste operera igen.
Dominic har öroninflammation och äter medicin. Hoppas på att det blir bättre innan resan och att det håller sig borta. Vill inte att han ska bli sjuk när vi är iväg. Jag har köpt massa på apoteket och ska ha med allt från vätskeersättning till alvedon. Bra att ha till hands! Tänkte att jag väntar med att köpa solskydd till plutt tills vi är på plats..MYCKET billigare där än här. Så mycket fint vi ska handla där! Oj så skoj!

Nu ska jag gå och ladda för DH!

Tjo!

Kommentarer
jessica

Åh stackars lille domi. hoppas hoppas verkligen han blir frisk innan ni åker. va kul att resa lite, är avis.. skulle med vilja resa. kram

2009-06-02 @ 22:06:42
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0