1 månad..

..nästan har vi att se fram emot i usa. Åker i slutet av juni och kommer hem 21 juli. Vi sover ihop första natten i Houston sen kör vi Rickard till flygplatsen dagen efter så åker han till sin vän i Michigan. Herregud som jag längtar! Mest av allt har jag saknat Tacobell...Tacobell var orsaken till att jag gick upp typ 20 kilo när jag var iväg som aupair :) YUM! :D Ska iallafall åka med näst intill tomma väskor och köpa allt på plats..Finns så mycket fint som jag tittat ut till Dominic redan nu...Jag vill åka NU!!:) Har jag tur så kan jag tatuera mig där med..bra va mamma??!

Imorgon kommer Dominics morfar och hälsar på här igen, så idag måste jag vika undan tvätten och städa lite så inte morfar får en stökchock när han kommer in!:)

Nu ska jag slurpa i mig sista kaffet och sätta igång.

Kommentarer
zuzana

du är en liten provokatör...jag och tatueringar, du vet ju :)

2009-05-28 @ 10:45:19
Linn

Guuud va härligt är sååå avundsjuk :)

2009-05-28 @ 12:04:06
Jessica

Härligt!!! Ni kommer ha de så kul..

2009-05-28 @ 15:57:34
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0