Påsk och magsjuka

Long time no see! Vet att jag är världens sämsta på att uppdatera här..men det känns som att jag har så mycket annat att göra än att sitta här och häcka :)
Här har vi vart sjuka allihop. Vi har i princip slagits om toaletten och jag mår fortfarande inte riktigt bra..sjukanmälde mig både igår och idag för att kunna friskna till ordentligt innan PRAAAAG! Surt att man inte jobbade igår med tanke på att det var dubbelt betalt, men hälsan går först.

Jag vill först säga grattis till min fina älskade syster och hennes Filip som har gift sig. Är så glad för er skull!! Önskar vi kunde vart med men krutet blir på festen i sommar istället! :) Nu saknas bara en liten kusin till Dominic sen är jag hur nöjd som helst!

Idag om en vecka sitter vi i underbara Prag. Ska bli så skönt att komma iväg, även om det bara är en vecka. Åker nog i september igen..men då blir det nog bara jag och Domi.

I onsdags var det 1 år sedan vi sa hejdå till Rickards mamma. Ett helt år. Satt i bilen då och tänkte så mycket som hänt på ett år! Då bodde vi i stan..hade inte Penny. Dominic var liten som en ärta. Allt var så annorlunda mot nu. Ibland kan jag  inte förstå att hon inte längre finns bland oss. Så sorgligt att hon aldrig fick träffa vår underbara son. SÅ ORÄTTVIST.

Dominic sover i vagnen och jag ska pressa i mig lite te eller blåbärssoppa. Det är det bästa med att vara sjuk. Att man får leva på blåbärssoppa och glass. Precis som när man var liten :)

    Världens Bäste Dominic!!

Kommentarer
:)

han e ju bara för söt... vi har precis varit magsjuka vi med ingen höjdare :( hoppas ni mår bättre... livet e tyvärr orättvist men bebisen gör nästan allt bra, ha det bäst/ Trogen läsare

2009-04-11 @ 17:15:21
Jessica Lindell

åh tråkigt att höra att ni har magsjuka :( hoppas ni kryar på er nu inann ni åker till prag? när åker ni?



kram

2009-04-11 @ 21:07:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0