Vårfint!

Dominic som fortfarande växer så det knakar behövde lite nya kläder så vi drog in till Gränby..och jag hittade så mycket fint! Tyvärr tog jag Kappahl EFTER Lindex.. Spenderade nästan hela barnbidraget på Lindex innan jag på Kappahl hittade detta :


Jag som spar mina pengar till Prag, ryckte surt åt mig mössan och gick och betalade. Ska blinka lite extra med ögonen när Rickard kommer hem så får han köpa resten. Jag som ÄLSKAR detta mönstret :) Heja Kappahl! Vill någon annan (mormor eller morfar eller syster eller så) köpa och skicka upp så är det en 74 i varje som gäller ;)

Kommentarer
jenny

hej fick det där settet av våra killkompisar till william när han föddes.super fint :)

2009-04-14 @ 09:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0