Är det så illa?

Sprang ner coh hämtade posten här nu nyss och hade i ett stort lila paket fått 1 stor flaska och 8 små flaskor med Listering..om jag luktar så illa varför säger inte folk nåt?:) Nej då..är testperson för den nya Listerinen..skitkul o få saker sådär..jag älskar allt som är gratis, kuponger o rabatter!:) Till Rickards stora förtvivlan får man väl lägga till:)

I tisdags var jag och Sarah (Rickards pappas tjejs dotter) på ikea och kikade. Köpte lite ljus och sånt som man alltid hittar. Tänkte jag ska släpa med mig Rickard och hans starka armar nån dag här nu snart och köpa nån hylla med utdragbara plastbackar till Domis rum. Rätt vad det är så är han ju 2 år och har leksaker överallt.

Jag har fått ny telefon så därför har det vart och är lite snålt med bilder i bloggen nu. Ska klura ut hur det funkar att lägga in från den så kommer det komma upp lite då :)

Nu ska jag plocka undan lite i köket. Väntar besök idag från jenny. En tjej som bott granne med Rickard..Hon ska ha bebis i mars :)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0