Hos tandläkaren

Nyss hemkommen från tandläkaren. Trodde jag skulle ha 2 hål minst men hade tydligen inga. Detta firade jag med att köpa en stor cola från mcdonalds :) Så nu sitter jag här glad för min cola och ledsen för jag har så himla ont i huvudet!! Men det går väl över.

Dominic ligger och fjantar sig här bredvid och snart kommer han bli sur för att han ska få sitta i sin sitter o jag ska duscha. Ska göra mig fin för ikväll när jag och min finaste ska på date:) MYS! Sussie ska passa Penny o Domi. Dominic ääälskar Sussie så det ska nog gå bra:)

När jag var gravid gick jag upp totalt 22 kilo. Herregud. Det är ju en hel massa..usch. Vägde mig iaf hos mvc igår och då hade jag till min stora förvånan tappat 20 av dessa..utan träning och på en diet av skräpmat. Inte illa. Tror hemligheten är att inte stressa upp sig och ha för bråttom att tappa sina kilon. Låta det ta sin lilla tid liksom..

Nej, klockan är snart 12 och 15.30 kommer suss och då ska jag hunnit med disken, duschen och grinigaste Dominic ska vara glad :)

Tja!

Kommentarer
Linn

Du har nog rätt i det där me vikten :) Men jag har bara gått ner 10 av min 25!!! kg ja saknar mina jeans! Men du ammar ju det är klaaart en fördel kanske är därför ja knappt går ner! :)

2009-02-06 @ 13:06:04
URL: http://www.linnsoderman.blogspot.com
Madde

Va skönt att du gått ner så snabbt.. Nu när ja tänker tillbaka så önskar jag att jag inte nojjat så mycke över vikten som ja gjorde.. Jag gick upp 24kg och de första 15 försvann på nån vecka.. ytterligare 5 försvann mer lr mindre av sig självt och sen sa de stopp o ja fick kämpa på me träning och diet i några veckor för att bli av me dom där sista kilona. Men nu väger ja tom nåt kg mindre än ja gjorde innan ja blev gravid, trode jag ALDRIG när ja satt där me bronto magen o deppade när ja titta på pre-preggo kort :-) Jättesöt son ni har o skönt att komma ut på date.. behövs lite vuxentid ibland :)

2009-02-06 @ 16:56:22
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Linn

Jaaa det tycker jag absolut låter som en jätte bra idé skulle vara super kul :D

2009-02-06 @ 22:14:18
URL: http://linnsoderman.blogspot.com
Jessica Lindell

Oj va mkt du har tappat :) va kul.. hihi..

jag har tappat lite jag med.. men mer ska bort..



skönt med att du gick ifrån tandläkaren utan hål :)



kram

2009-02-06 @ 23:16:31
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0