Jag vill ha date varje kväll!

Vilken mysig kväll jag hade igår! Skulle gärna att vi umgicks mer jag och Rickard men det är svårt att få allt att pusslas ihop ibland! Veckan har ju bara 7 dagar och han jobbar 5 och sen jobbar jag.
Igår käkade vi gott sen gick vi på Seven Pounds med Will Smith och Rosario Dawson. VILKEN FILM! Tyckte den var superbra! En film som verkligen rörde mig! Har ni inte sett den ännu, se den!


Det kändes himla konstigt när vi åkte in till stan igår för vi hade ju varken Penny eller Dominic med. Kändes verkligen tomt och som att man glömt något!
När vi kom hem så låg han och sov så sött på Sussie:) Han hade tydligen varit jättesnäll och inte grinat en enda gång. Undrar var VÅRT barn var när Suss bevisligen måste passat någon annans unge! :)

Idag ska jag jobba igen som vanligt och Rickard ska ha lite vänner över för o spela tvspel. Not so fun. Men vad är det man säger? Smaken är som röven - klöven :)

Nu ska jag göra något annat än att sitta här!

tjo!

Kommentarer
Jessica Lindell

Mysigt med date :) hihi.. skulle jag också vilja ha oftare med min sambo, men det är som du säger de blir jobb o annat ivägen :) kram

2009-02-07 @ 15:43:58
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0