länge sen sist!

Laptopen är inne på reparation och jag gillar inte att sitta vid denna datorn så ledsen att det inte blivit uppdaterat på länge :)

Veckorna här flyger förbi och nu är det bara 2 veckor kvar till dopet och 2 veckor kvar tills vi firar 4 månader med lillfjanten :) Usch som tiden går fort!!

I veckan har vi haft lite besök här. Först kom Elin och Vincent. Vincent är 1 månad gammal och SÅ söt! Fick hålla honom och gud som det är konstigt att hålla i andras barn. Man känner sig helt osäker och ovan! Ens egen unge kan man ju kasta runt hur som helst nästan :) Trevligt med besök och slippa sitta ensam. :)
Dagen efter kom Emelie med sin lilla tös Vilja. Vilken liten docka :) Emelie och Rickard gick i samma klass innan så det är kul o höra vad för hyss han hade för sig ;)

Dominic rullar nu från mage till rygg OCH rygg till mage. Så nu gäller det att passa ordentligt. Han börjar bli så stor...min lille kille :)

Idag har vi fullt upp när Rickard kommer hem. Första ska Jag , Johanna och Linn och våra små (stora) killar åka och bada. USCH för att visa sig för folk..man ser ju inte ut som innan..Johanna och Linn har införskaffat sig baddräkter och jag hittade ett fräsigt badlinne..3 tanterna liksom :) Mysigt iaf :) Efter det ska vi skaffa pass åt Dominic eftersom vi flyger till Prag den 18e April. Sen ska vi köpa tapeter till hallen uppe och ÄNTLIGEN börja få det att se ut som vi vill ha det här hemma :) bättre sent än aldrig! Och sen ikväll ska vi till Thuns (är ungefär som Börjes för dom som kommer från mina hemtrakter..dock inga billiga räkmackor men man kan ju inte få allt här i livet) med Sarah. Stoffe och Viggeliviggo. :)

Jag jobbar mycket i helgen tyvärr så det kommer inte bli nått mys :( Jobbar 15-21 imorgon och 06-16 (!!!) på söndag..så är det :)

Nu ska jag plocka ihop det sista till badväskan innan mannen kommer hem :)

Tjo!

Kommentarer
Jessica Lindell

Jaa Vilja är så fin :)

2009-02-27 @ 21:30:08
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Anonym

I hate marianne....gaaaaah

2009-02-28 @ 17:15:08
Jessica Lindell

kul o se dej igår :) hoppas vi ses snart igen.. kram

2009-03-02 @ 13:27:32
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
R

Jag älskar dig Alexandra, för alltid o alltid !

2009-03-03 @ 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0