Lilla familjen

Haft en underbar helg (och måndag)! Eftersom jag skulle jobba i lördags körde vi på Alla hjärtans dag-mys i fredags istället. Vi åkte in och gick en stund på Gränby och köpte hem massa gott. Vi köpte olika sallader,marinerade tigerräkor,kycklingspett o annat smask :) Satt hemma och kikade på film och umgicks och bara var. Älskar min familj.
Lördagen jobbade jag från 14-21 och sen var jag helt slut och gick bara och la mig!
Igår tog jag och skruttpelle tåget till Stockholm. Lite orolig var jag att jag skulle vara mamman med den jobbiga ungen som bara skriker, men han var så himla snäll! Han somnade såfort jag spännde fast han i bilstolen här hemma, sov hela vägen in till stan (Tack Sarah för skjutsen!), sov medans vi väntade på tåget. Han vaknade när tåget började rulla så jag kurade ihop mig längst bak, längst in och matade honom. Han var vaken hela tågresan sen och log så snällt när tant Caisa och tant Maja mötte upp oss inne på centralstationen! Väl hemma umgicks vi och pratade gamla minnen som man glömt(läs förträngt) för länge sen! UNDERBART! Fick god mat och ett fint badlakan till skrutt. Tiden gick fort och Caisa skulle jobba så Maja och hennes karl följde med oss hela vägen till centralen igen..Ungen sov genom ALLT. Och det låter ganska högt nere bland tågen! Snäll fisen!
Idag var jag och STORhandlade. Behövdes verkligen. Sen badade lDominic och nu har vi precis ätit. Är så trött så jag ska nog gå o lägga mig snart. Hoppas Dominic vill desamma men det tvivlar jag på. :)
Imorgon ska jag, Sarah och Domi till Ikea. Trevligt!
Nu- sängen!
Godnatt!

Kommentarer
Jessica Lindell

Grattis på namnsdagen :) du har det idag :)

Kram

2009-02-17 @ 19:26:49
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0