måndag igen..

Då börjar veckan om igen då. Denna veckan är lika hektiskt som förra. Imorgon kommer prästen så ska vi ha dopsamtal, på onsdag ska Dominic få 3-månaders sprutan och på torsdag ska jag in till jobbet en sväng på möte..rickard jobbar ju dag denna veckan så Domi får komma med till jobbet :) Han är ju redan med i Ronald Mcdonald klubben med..något Rickard inte blev så glad för :) hihi:)

Dominic sitter och är glad i sin sitter och jag sitter med min gladiatorfrukost bestående av en kopp te..jag är som min mamma och har hemskt svårt för att äta frukost. Till middag däremot ska jag göra flygande jakob. MUMS!

Igår var vi ute en bra stund då vi följde med en av Rickards kompisar och hans familj när dom skulle åka pulka. Domi är lite för litenän så länge men nästa vinter blir det till att åka. Efter pulkaåkningen grillade vi korv och hade det trevligt! Lite kallt bara men då var det desto skönare att komma hem där vi alla 4 somnade på soffan. Sen var det Rickard som stod för matlagningen igår o han gjorde sin goda wok. Gott som alltid:)

Idag står inte så mycket på planeringen. Domi har börjat sova bättre vilket resulterat i att jag blir allt tröttare?! Antar att hela förlossningen och allt sånt kommer ifatt mig nu. Innan när jag inte sov så mycket gick jag mest runt som i trans och gjorde saker. Går väl över :)

Nu är det tydligen matdags. Ha det så bra! :)

tjo!

Kommentarer
Jessica Lindell

ok, när ska ni ha dop..? Jag undrar eftersom våra präst inte har ringt till oss än ang dopsamtal..:)

Om hon inte ringer denna veckan, måste jag ringa upp henen.. lite orolig för att hon lömt oss :(



kram

2009-02-09 @ 12:04:15
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Jessica Lindell

vi har också dop den 14 mars,, va skoj att vi har samma dag :)



kram

2009-02-09 @ 13:49:29
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Jessica Lindell

Hihi.. jaså va kul :)

hihi.. vi bor ju ute i almunge, så vi döper han där.. vilken kyrka ska ni ha d?



Emelie och Noah har namngivning också detta datum :) lite kul att vi tagit samma dag.. :D



kram

2009-02-09 @ 14:27:49
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0