Semlan alex

Semlor och jag, vi har något särskilt ihop. Något som andra inte riktigt förstår. Det är ett fint förhållande det! Jag är glad att semlans tid på året är tillbaka så jag kan fläska i mig flera stycken om dagen! Jag ammar ju, det är ju nästan 600 kalorier i timmen man bränner på det, så om jag äter en semla samtidigt borde jag väl gå plus minus noll? :)

Nu har vi kommit upp och jag har fått i mig lite kaffe så nu är man som folk igen. Var en jobbig natt inatt. Domi ville INTE sova och Penny har kräkts igen. Typ 6 gången nu på 1 1/2 vecka så jag ringde till veterinären o pratde med dom nu och tydligen kan rasen amstaff få problem med magsyra om magen är tom så vi ska ge henne lite mat precis innan sovdags så magen har något att jobba med. Stackars lilla tjejen!

Rickard är åter på jobbet efter att ha vart sjuk. Han är så duktig som jobbar som han gör. Inte så kul att gå upp vid 5 om mornarna! Snart får han vara pappaledig för jag ska börja jobba 50 % i maj. Superkul! Ska inte jobba några nätter, det vill jag inte göra sen heller och jag tror jag kommer slippa :) Ska iväg på kurs i maj så då höjs min lön med! woop woop!

Jag vet absolut inte vad vi ska äta ikväll..Något lätt. Nån som har förslag? Kanske bara panera lite fisk och koka potatis..det är fint det.

Nu grinar fisefjanten illa i sin sitter så jag får väl ta och offra mig. Dags för mat för han tror jag och då kan jag ta mig en semla :)

Tjo!


Vilka minspel man kan få ibland! Love it!

Kommentarer
Jessica Lindell

Tack för snälla ord på som du skrev till mig på kommentare, känns så skönt att folk tycker lika som mig på den fronten, att man väljer själv hur man vill ha det!



åh va kul med att jobba lite extra sen i maj :) Kan vara kul o få pengar o speciellt när dem nu ska höja din lön :)



kram

2009-02-03 @ 10:45:01
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
caisaaaaaa

Äleeeeexxx !!! Får man komma o hälsa på snart eller???

maja o jag sitter här o kollar på hur söööt den lilla plutten är ! där gjorde ni ett bra jobb :)

hörs snart hoppas jag!! pusspuss!!

2009-02-03 @ 12:39:36
URL: http://twonilssons.blogg.se/
Maria & Oliver

gud så gott med semlor=). är helt galen i dom jag med, men har faktiskt inte ätit någon än. blir nog en promenad imorgon till affären;)

2009-02-03 @ 17:48:36
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com
Ina

haha, jäklarns så söt!

2009-02-10 @ 00:38:23
URL: http://inasaraburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0