Trött!

Oj. Dominic ville minsann INTE sova igår. Han somnade nere i soffan strax innan 20 och Rickard la han i sin egen säng där han sov vidare. Jag var så stolt att han somnat så tidigt, men hann inte mer än berömma han för alla innan han vaknade. Jag låg och halvsov och han ville bara umgås så Rickard fick ta han och fisen somnade inte förren efter 23 tror jag..ibland önskar man att barn hade en knapp på ryggen där man kan stänga av dom ett tag eller att dom kunde krypa tillbaka i magen för en natt eller två..kanske inte det skönaste men då hade man iaf fått sova lite;) Samtidigt vill jag ALDRIG vara utan honom. Han är mitt och Rickards allt. Det bästa som hänt oss och det finaste vi gjort.

Idag vaknade vi tidigt. Strax efter 7 ville D umgås och man kan ju inte göra annat än att gå upp:) Domi fick lite käk och sen somnade han om och jag passade på att städa i köket eftersom vi får besök av herr präst idag. Ska prata om dopet och bestämma vilka psalmer vi vill ha med och så. Inte lång tid kvar nu!

Mina tradera framgångar är förresten heeelt underbara. Drar in mer pengar på det än på att jobba lördagar :D Resekassan växer!

Tack mormor för dom fina kläderna! Kommer sitta som ett smäck om några månader! Blir alltid så glad av att få paket på posten. Igår var en bra dag då vi fick 3! Dock var bara ett till mig för som vanligt får Dominic dom flesta paketen jämt :)

Nu- lunch!

tjo!

Kommentarer
Martina

Hej!

Jag kommer jättegärna, skriver upp i min kalender.. Det står att jag morgonpass på schemat i dagsläget.. Vart bort ni?

2009-02-10 @ 18:17:25
URL: http://www.minagullungar.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0