underbart väder!

Idag är det verkligen vår ute! Här har vi 5 grader varmt och STRÅLANDE sol. Jag passade på att gå ut och gå en liten sväng med Penny o Domi. Inga 1,2 mil som häromdagen men väl en halvtimme. Byn vi bor i är ju inte så stor och jag kände inte riktigt för att traska längs med 288an när solen ligger på..lätt att bli bländad ju :)

Ikväll ska vi ha myskväll här i huset eftersom jag som vanligt jobbar imorgon. Jag hade tänkt o köra en vitloks/chili-fiskgryta..yum-o!

Sitter i fönstret och kikar ut på Dominic som ligger och sover så sött i sin nya vagn. Han brukar toksomna på ungefär 1 minut såfort vi kommer utanför dörren. Han sover så himla mycket bättre utomhus än här inne. Han verkar inte riktigt få någon ro till att sova här inne. Nån som har tips? Kan ju liksom inte ha han ute under natten. ;)

Har kopplat in min nya telefon i datorn för att försöka föra över lite bilder men det verkar inte riktigt vilja gå som jag vill. Är ju inte så teknisk när det kommer till sånt här. Kanske får vänta tills mannen i huset kommer hem. Han slutar tidigt idag men skulle förbi ett ställe i stan och beställa nått till bilen..

Nu ska jag njuta av tystnaden och mitt kaffe och hoppas posten kommer snart med mina två paket jag ska få idag!:)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0