Dator dator vart är du?

Ja, vi har fortfarande inte fått något besked om vår laptop..tycker dom borde hört av sig nu. Så drygt att sitta på övervåningen tycker jag :)

Ja, nu är veckan för dopet här. Jag och min käre fästman var inne i stan igår och handlade det mesta till lördag. Känns bra att det snart är över :) Ska bli så kul att få huset fullt i helgen. Vårt hus är ju inte så jättestort så att 10 personer ska sova här blir en utmaning :) Penny kommer få spel nu när det kommer så mycket folk. Enligt henne handlar allt om hon själv och alla pratar alltid bara med henne. Lilla tjejen!

Idag ska jag in till stan en sväng med Sarah och Viggo. Sarah skulle skicka något på posten och jag som lätt blir uttråkad här hemma i min ensamhet(fastäm dominic är här) tiggde skjuts med in. Kan vara kul och komma iväg en sväng :) Dom borde vara här när som helst!

Måste bara visa det fulaste jag sett i mitt hela liv :


Detta är muggen som Rickard absolut ville köpa från tradera..Han vill så gärna ha den som kaffekopp på jobbet..jaja..30 spänn vart den väl värd om han blir så glad :) Jag tycker iallafall att den är HEMSK!:) Men men smaken är som röven - klöven.

Nu har jag annat för mig!
Tjo!

Kommentarer
Jessica Lindell

Åh vi har också dop denna vecka.. mkt att tänka på.. jag är också dålig på planera.. så jag vet inte om jag har missat något också..





kram

2009-03-09 @ 10:21:28
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0