Jobbet

Sitter på jobbet och har rast nu. Jobbar till 00 inatt vilket jag inte gjort sen jag bodde i Växjö typ :D Började jobba vid 17 så det är bara 7 timmar men det känns som dubbelt upp minst!! Rickard är pappaledig resten av veckan och jag jobbar.

3 dagar tills alla kommer. Vill passa på o tacka alla som har hjälpt till coh som ska hjälpa till med allt som ska fixas. Utan er hade det nog inte gått så smidigt som det gjort. :)

Imorgon blir vår älskade Dominic 4 månader...VAR är vår lille bebis vi fick med oss från bb?! Tiden har verkligen sprungit iväg och jag kommer knappt ihåg när han var nyfödd. Helt sjukt.

Nu ska jag dricka mitt kaffe. Ha det bra!

Kommentarer
Jessica Lindell

Grattis till Dominic :) Otroligt fort det går.. Alexander blir 5 månader på måndag! Otroligt var fort tiden ska gå.. kram

2009-03-10 @ 21:40:12
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Jana

Jipíí! Grattis er båda. Tand, roligt. Glöm inte att du bör få ny klänning. Puss J.

2009-03-21 @ 11:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0