plask plask

Idag har jag, Johanna och Linn vart och badat med våra små sälar :) Johannas mamma var också med och visade lite tips och övningar o så..Himla mysigt var det! Dominic verkar trivas som en fisk i vattnet och alla nya intryck gjorde att han sov som en gris i bilen sen :) Lilla hjärtat!
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN med på öppna förskolan med alla andra. Penny vill och kan ju inte vara hemma själv utan att hon gör sig själv illa i ren panik och Rickard som är sjuk ska ju vara hemma så då tänkte jag passa på o aktivera mitt lilla gryn. Han är verkligen mitt livs stolthet.

Nästa vecka har vi ju dop och det känns som att det bara var en vecka sen jag bokade tiden och så är det ju 2 månader sen. Tiden bara springer iväg från mig! Snart är ju Dominic 6 månader...stora killen :)

Här hemma har vi nu äntligen börjat riva lite tapeter här uppe i hallen. Vi var och köpte massa tapetseringsgrejer i fredags och det ska bli skönt när allt är klart sen. Tyvärr kommer det inte hinna bli det innan dopen men det är ju bara familj och vänner som får se oredan. Vi har inte så bråttom med att bli klara med tanke på att vi ju ska bo här hela livet ;)

Nu ska jag gå ner och klappa lite på min stackars man som ligger utslagen på soffan.

Tjo!

Kommentarer
Jessica Lindell

Hej hej.. oj fort det går, kul med dop vi ska ju ha också snart på lördag vi med :) ska bli skoj..



Kul med babysim! Vart simmar ni??



kram

2009-03-04 @ 23:27:01
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0