Prag nästa!

Ja!
Nu är allt äntligen klart för vår resa till Prag :) Åker den 17e april och kommer hem 24e. Önskar vi kunde vara där längre men lite jobbigare nu när man har Dominic och sen måste vi ju hem till Penny igen :) Jag ska nog åka ner i september igen. Vet inte om det blir hela familjen eller bara jag och Dominic den gången. Fina familjen Wadlund ska nog med hänga med som det ser ut just nu. Vi ska till dom senare idag för att hjälpa till och välja hotell och så :) VI själva ska bo i min mammas sysslings lägenhet. Längtar så sjukt mycket!!

Annars då? Absolut ingenting. Veckorna flyter på och allt är som vanligt. Inget dator fortfarande...suck.

Nu ska jag ägna mig åt annat än att sitta här. Så fint väder ute så det är ju nästan tvång på att gå ut :)

Hörs!

Fina Prag!!

Kommentarer
Jessica L

Åh va härligt att åka bort lite :) hihi..

kram

2009-03-26 @ 10:59:33
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0