tand?

Mitt lilla hjärta och jag hade ingen bra natt inatt. Jag kikade på Desperate Housewives och Domi somnade runt 21.30. Sen vaknade han vid 01 och gnällde och grät fram till 02, jag hade vid det laget testat allt som brukar funka men stackarn var otröstlig. Gick ner och tog tempen o då hade han 38.1 vilket inte är skyhögt iochförsig men han fick iallafall en alvedon och lite näsdroppar till sin täppta lilla näsa. Stackars mammas gull. Kikade runt på nätet om tandsprickning och tycker mig att alla symptom pekar mot en liten tand. Man kan även se lite vitt nere till höger i tandköttet..det är inte rött eller irriterad men jag undrar då..det visar sig:)

Dominic har förövrigt börjat att från sittande läge trycka sig upp med benen till stående position :) Självklart bara när man håller i hans små händer men ändå :) Stora killen.

Dopet gick hur bra som helst och Dominic var underbar hela tiden! Man kan inte ha en bättre liten kille :)



Tjo!

Kommentarer
Jessica Lindell

Hej hej.. skönt att dopet gick bra.. :)

När skulle du ha klädparty? 4 april eller hru va de??



kram

2009-03-18 @ 17:08:05
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Jessica Lindell

Jaa kolla upp det :) sen skulel jag vilja ha vägbeskrivning :)



kram

2009-03-18 @ 19:43:32
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Jessica L

Har du kollat upp vilket datum klädpartyt var? :) Kram kram

2009-03-24 @ 11:13:13
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0