26/5-09

Tisdag tisdag! Dominic ligger uppe och vilar och jag sitter här o kikar på Top Model och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den utomhus i solen. Finns det något bättre än tvätt som torkat ute i solen? :)

Snart är maj redan slut och jag längtar så till Rickard har semester. Nu ska jag ju inte jobba helger mer utan sa på jobbet att jag behöver helgerna till att umgås med min familj. Hitta på saker tillsammans..det gör vi allt för sällan. Ska bli så mysigt!! Till sommaren ska vi ta tag i huset och fixa lite hemma och göra det fint. Vi har även pratat om att åka till USA. Isåfall åker vi nån gång i juli. Då flyger hela familjen till Houston och sedan åker Rickard vidare till Detroit. Han har en vän som bor där. Jag och Dominic stannar i Houston hos en av mina vänner. Hon är ledig hela juli så vi kan bara umgås och ha det bra! Det kommer vara KILLER-varmt i USA då. Just the way I like it!:) Hoppas hoppas resan blir av då jag inte vart där sen december 2006- januari 2007..

Nu har jag nästan helt slutat amma. Ammar kanske 1 eller 2 gånger per 24 timmar. Då är det bara nattetid. Tycker det funkar hur bra som helst och jag tycler det är så skönt att vara klar med amningen. Visst saknar jag det ibland för det är ganska mysigt att kura upp ihop på soffan men han sover längre och halleluja till att han tar nappen nu. Vi ger han dock bara nappen när han ska sova då jag inte tycker att han behöver den om han inte är trött..speciellt inte eftersom han nyss börjat ta den. Ligger han och är nöjd i sitt babygym behöver han inte ha nappen i truten ju :)

Nu är tvätten klar för att hängas. Hörs när vi hörs!

Underbara Houston!

Kommentarer
Jessica

Härligt att åka till USA :) och va skönt att du inte kommer jobba någon helg, då kan du mysa med familjen :)



Härligt! Hoppas rikard snart har semester =)



kram

2009-05-26 @ 09:23:47
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0