6 månader..

igår, men mamma är slarvig och lat och orkade inte skriva igår! :) Han är verkligen ljuset i våra liv. Vår lille fine kille. Han har nästan alltid ett leende på läpparna och gillar alla. Kan man ha ett bättre barn?:) Idag fick han 2 sprutor till men brydde sig inte så mycket som vanligt. Duktiga duktiga Dominic!

Nu har jag och den store mannen i mitt iv precis kikat klart på film och jag hör hur sängen ropar på mig där uppe :) Imorgon är det tvätt och plockdag här medans Rickard är på jobbet sen bestämde Rickard att vi ska ha datenight imorgon så vi ska till stan och gå o se Änglar och demoner :) Bra det!

På torsdag får vi träffa min nygifta syster och hennes Fisp och såklart kräkhunden Speja. Spännande!:) Innan vi drar ska familjen ner på stan där vi ska försöka boka tatueringstid till mig och sen ska jag klippa mig. Har inte tatuerat mig sen augusti 2007..skandal. Fast mor min är nog nöjd..men inte jag..and it´s all about me.

Nu ska jag sova :)

Älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0