Nu är jag trött på att vara sjuk!!

Nu har vi feber här igen och snoret rinner. Dominic sover illa om nätterna, ligger och gnyr och gråter i sömnen..känner att jag skulle behöva en paus. Få sova ut ordentligt för det har jag inte gjort sen förra sommaren nån gång, innan jag fick foglossning och allt sånt kul. Fy inte kul längre alltså. Så trist att när man får 10 minuter över om dagarna måste man fixa disk, tvätt o städa..ingen egentid alls. Inte undra på att jag stupar i säng klockan 20 varje kväll. Är helt slut i både knopp och kropp ju. Handlar ju självklart inte om att jag ångrar Dominic. Skulle vara utan sömn för resten av mitt liv bara jag hade han men ibland kan jag behöva lite hjälp..lite avlastning. Märker man inte sånt?
På min fritid - min helg..då jobbar jag istället..
Ville bara klaga av mig lite. Hoppas ni har det bra iallafall.
A.


Kommentarer
Andrea

Jag ska ta hand om Dominic när ni kommer hit så får du sova ut syster lilla!puss puss

2009-05-04 @ 12:12:16
Linn

Jag förstår preciiiis hur du känner jag känner precis lika dant :)

2009-05-04 @ 12:14:46
Jessica L

Hej hej. jag förstår precis vad du menar med att man är helt slut i kroppen och inte orkar fats man gör det på samma gång. Man skulle vilja ha lite avlastning bara så man skulle få sova lite. Jag är ju som tröttast på morgonen och vill helst sov lite längre då men han vaknar alltid vid 8.00. Men han sover iofs hela natten förutom ett vällingsmål numera. Men man skulle vilja sova ut en hel natt.

Åh jag ångrar inte heller Alexander, men numera när han är lite mer så hinner man inte mycket med hemmet här hemma. kram

2009-05-04 @ 12:49:05
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Zuzana

kommer livligt ihåg hur det var...

2009-05-04 @ 12:49:08
Jessica L

Hej hej :)



Nej jag brukar göra flaskorna färdigt innan han blir hungrig. Tycker annars de tar lite tid tills han får dem och han blir ju så himla ledsen när han inte får flaskan på en gång. Jag kokar upp vatten och blandar i välling och låter det svalna sen ställer jag in det i kylen. Så är det bara värma när han blir hungrig =)



kram

2009-05-05 @ 11:01:43
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0