Världens grinigaste bebis!

Idag fick jag vackert stiga upp 4.30 och vara uppe en timme med Dominic. han har börjat sova så himla dåligt..nog för att han aldrig sovit BRA men detta tar fan priset. varje natt ligger han och gnyr ibland en timme åt gången..ingen aning om varför. Jag har ju slutat dag-amma nu helt och hållet...kanske han ska straffa mig för det nu? :) Jaja, det går väl över!

I veckan har vi haft finbesök av Caisa. har haft hemskt trevlig med massvis med skratt..mest om hur töntiga vi var förr i tiden! Är iallafall glad att vi kan umgås och bete oss som folk nu igen :) Det tog bara 5 år :D

Idag ska jag jobba. Skulle jobbat 15-21 sen blev det 12-21 och nu är det 11-17 så det känns skönt att inte behöva vara där till 21 ikväll. Efter jobbet ska vi till familjen Wadlund och ha fredagsmyyyys.

Nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner göra mig iordning!

Tjo!

Kommentarer
caisaaaaaaaaa

5 år är inget om man jämför hur länge vi har på oss att umgås nu :):):)



ps. jag saknar mitt rum :)



PUSSSSS!!!!

2009-05-22 @ 14:35:39
Jessica

Hej hej..



Ja du det vet jag inte. Hoppas de löser sig. Men Alex ville inte ha bröstet mot slutet och han tyckte gröt och välling var bättre. Kram

2009-05-24 @ 14:52:38
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0